• logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

0723923215

עדי אביהו חאמי

זכיינות חנות בגדים

עסקים רבים בתחום האופנה בישראל פועלים בשיטת הזכיונות. בדרך זו, כולם יוצאים מורווחים: מצד אחת הרשת מצליחה לגדול ולהתרחב ולשמור על יציבות ורמת שירות טובה, ומצד שני הזכיין "רוכב" על ההצלחה של הרשת הקיימת והחזקה ומגיע לקהל יעד גדול וללקוחות רבים. יחד עם זאת, חשוב לעשות עבודת תחקיר מעמיקה לפני שקונים זכיינות על חנות בגדים. הבחירה הנכונה יכולה להביא אתכם להצלחה בזמן שבחירה מהירה ולא מתאימה יכולה להיגמר באכזבה. 

כמה זה עולה לכם?

ראשית עליכם למצוא רשת שאתם רואים בה פוטנציאל. קחו בחשבון את עלות הזיכיון, עלות הקמת הסניף ועלויות חד פעמיות נוספות שהרשת דורשת. בדקו גם מה מחזור הרווחים הצפוי לסניף בגודל ובמיקום כמו שאתם עתידים לפתוח, לעומת החלק שגובה מכם הרשת על הכנסות. אחרי שמצאתם רשת שנראית לכם מבטיחה, הגיע הזמן לקצת עבודת שטח. צרו קשר עם זכיינים אחרים של הרשת ונסו לקבל מהם מידע שדרוש לכם, בעיקר על אופי וחווית העבודה מול הרשת. 

הכירו את התפקיד דרך הרגליים

אם תביעו עניין ברכישת זיכיון מרשת גדולה, סביר להניח שתצטרכו לעבור הכשרה של מספר חודשים. עוד לפני ההכשרה, ישנן רשתות שמעוניינות לוודא שהזכיינים שלהם כשירים להחזיק סניף מצליח לאורך זמן. משום כך הן שולחות את הזכיינים הפוטנציאליים לעבוד כמנהלים בסניף קיים במשך מספר שבועות, עד שיוכיחו שהם מסוגלים לתפקד כמנהלים עצמאיים. זה גם הזמן שלכם לבדוק איך הסניף מתפקד, איך אתם מתנהלים בתפקיד החדש והאם אתם באמת מעוניינים בתפקיד הזה ברשת הזו.

מבחן אחרון וקנייה

אם הרשת עברה את כל המבחנים שהצבתם לה עד עכשיו (ובהנחה שגם אתם עברתם את המבחנים שלהם), הגיע הזמן לשיחה פנים אל פנים. צרו קשר עם הרשת ובררו לגבי הציפיות שלהם מכם כמנהלים, איך תיראה ההכשרה שלכם ובאיזו מידה הרשת תומכת בכם כמנהלים. אם תרגישו בנוח בסוף השיחה, תדעו באיזה עסק לבחור.

רנואר נשים

KIWI

ML MEN

ml women

Profil

sketch

YOOP

דיסקרט

הוניגמן

ניקה

טוונטי פור סבן

כותון

מנגו

מיש-מיש