• logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

0723923215

עדי אביהו חאמי

זכיינות בתי קפה

אם גם אתם חולמים לנהל בית קפה משלכם, לאחר אנשים ולהרוויח בגדול, כדאי לכם להכיר את מודל הזכיינות של בתי הקפה בישראל. מודל הזכיינות מאפשר ליזם הצעיר ולחברה הגדולה לחבור יחד ולפעול בשיתוף פעולה מלא כאשר כל צד פועל למימוש האינטרסים העסקיים שלו ובדרך זו ממקסם העסק את הרווחים של החברה כולה. זכיינות בתי קפה מוכיחה את עמה כמשתלמת הן עבור היזם הצעיר וחסר הידע והם עבור החברה הגדולה ובעלת הניסיון ועל כך תוכלו לקרוא בהמשך.

מה זה אומר בדיוק?

זכיינות אומרת שיזם חסר ניסיון יכול לעבוד בשיתוף פעולה עם רשת גדולה ויציבה. לכאורה מתקיימים ביניהם יחסי גודל בלתי מאוזנים, אולם הניסיון מראה שהמודל הזה מייצר עבור הרשת יתרונות ברורים של חשיפה גבוהה, התפתחות והגדלת רווחים ועבור היזם הצעיר הוא מייצר יתרונות אחרים של מוניטין של המוצרים, עבודה עם גוף גדול ומקצועי ועוד. הלקוחות מצדם נהנים גם כן ממוצר איכותי בפריסה ארצית כאשר הם יודעים מראש מהו התפריט, אילו מוצרים הם יקבלו, נהנים מסטנדרט שירות ואיכות אחידים ורמת מחיר דומה.

שיווק

משום שמיתוג הוא חלק בלתי נפרד מעולמנו ובייחוד בתחום של בתי הקפה, זכיינות בתי קפה חוסכת לזכיין המתחיל הרבה כאבי ראש. הוא לא צריך לייצר תדמית יש מאין להכיר לשוק את המוצר שלו, לצאת במבצעים חסרי תקדים- המוצר מוכר, בעל שם וכל מה שנותר הוא לשמר אותו במקום החדש. החברה המזכה יחד עם היזם בוחרת את המיקום לבית הקפה מתוך מחשבה על המקום, אופי הפעילות בו, מחזור המכירות וכמובן קהל היעד. 

הליווי ומשמעותו

במקביל לכל אלה מקבל היזם ליווי צמוד מגורמים מקצועיים מובילים בתחום שמאפשרים לו ללמוד את התחום על בוריו. הכרת מושגי היסוד, שיטות עבודה, ניהול סיכונים, תכנון אסטרטגי ועוד הם רק חלק מהליווי שמקבל היזם, מה שמאפשר לו כניסה חלקה לעולם בתי הקפה בישראל. 

Pic

Pic

Pic

Pic

Pic

Pic

Pic

Pic

Pic

Pic

Pic

Pic

Pic

Pic